14 timmars sömn (Huangshan)

Hur är det ens möjligt? Jag och Saga sov i 14 TIMMAR, mer eller mindre i sträck! Det är helt sjukt! Vi vaknade inte ens av att min väckarklocka började ringa, samt snoozade 10 GÅNGER! Hotelltanten kom upp imorse och bankade på dörren i minst 5 minuter innan "vi" ens insåg vad det var. Jag vaknade inte ens en gång! När Saga öppnade så sa tanten att det var frukost, men Saga var för trött för att ens tänka och sa bara att "vi inte ville ha något men tack ändå". Sedan somnade ungen om!

Ingen av oss har knappt sovit så länge hemma någon gång förut! Det var verkligen helt galet! Usch! Jaja, antar att vi faktiskt behövde det, och inte hade vilat ut ordentligt efter allt resande. Någon gång ska väl det ta ut sig också.. Det är hur som helst fortfarande helt obegripligt! Vi måste verkligen sovit som små grisar! Haha. Hujah! Sängarna på detta hotellet var nu bevisat skönare än de på vårt första hotell!

Sagas första kommentar när vi vaknade var "oj hjälp vad mycket klockan är". Den andra var "gissa vad, jag är åtminstone inte trött längre!". Haha. Ne, nu ska jag se till att försöka sova och ställa morgondagens alarm på högsta volym. ^^ Här blir det inget mer "vysschi-vysch" för vår del på morgonkvisten! Bed time in China!

Kommentarer

Daniel

Postat 2011-04-20 20:52:34

Jag är inte det minsta förvånad! xD Kan mycket väl tänka mig att du skulle kunna få för dig att göra ngt sånt xD Min lilla sjusovare där! <3

Du måste ha det hur bra som helst där borta om du får sova så länge xD

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0