Nagelfix och shopping (Shanghai)

Idag har jag och Saga faktiskt fixat naglarna.. Så himla mysigt! Så himla gullig tjej som jobbade där, och superpriser fick vi på köpet. Kunde det bli mycket bättre? Det var faktiskt riktigt skoj och definitivt värt varenda krona. :)

I övrigt har vi shoppat lite mer. Sprungit upp och ner längs Nanjing Road, in och ut genom affärer och bara en snabb paus för att äta. :) Så nu har jag ett helt lass med presenter. Haha. Inte dåligt. ;) Jag har naturligtvis shoppat lite mer till mig själv också. ^^

Jag och Saga köpte oss dessutom var sin iPod nano. Svinbilligt och jättefejk, men det fungerar än så länge. 32 GB minne (som faktiskt mot alla odds stämde!) för 100 kr. Hmm, jag undrar verkligen vad som kommer börja krångla först. Haha. Batteriet kanske dör efter 5 minuter..? Eller så ramlar allt isär? :P Jaja, om inte annat så var väl hörlurarna värda minst 100 kr i sig själva. :P Hoppas hoppas att den håller i minst ett halvår. Det blir den stora milstolpen för min nya lilla blåa mackapär. ;)

Nu ska jag fortsätta skriva på projektrapporten, om Amity, som ska lämnas in nästa fredag. :) Imorrn hoppar jag på flyget till Moskva. Hoppas att vi håller oss i luften och överlever även hemresan utan större förluster. ^^

Jag saknar min Daniel megamycket nu! Ville bara säga det. :)

Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0