Viktväktarna á la China

Jag har nu insett varför de flesta kineser är så smala.. De äter ju inget! Eller ja, de äter hela tiden egentligen (du ser alltid människor som äter små saker när de går på stan) men inget som man blir tjock av direkt. I övrigt så är de väldigt noga med tiderna för deras fasta måltider. Det går knappt att flytta på ens en kvart. :P

Jag misstänker skarpt att jag kommer ha gått ner ett antal kilon när jag kommer hem. Haha. Detta av mer än bara en anledning. Viss mat här är verkligen inte alls något jag uppskattar, och det jag faktiskt gillar är inte speciellt onyttigt. Inget som man äckligt mätt av, mer åt "mätt utan att det faktiskt känns så"-hållet. Did that make any sense at all? Dessutom äter jag megamycket frukt, dricker hur mycket vatten som helst och promenerar mer eller mindre konstant. Bra livsstil antar jag. :)

Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0