Fira med champagne och underbart sällskap

Världens finaste pojkvän har ju fram tills nu hållit mig sällskap här nere i Spanien, och jag fasar lite för att bli lämnad ensam här när han åker hem. Usch! Barnsligt må hända, men det är mysigt att alltid ha någon hemma. Någon som följer mig till bussen på morgnarna, och möter upp på eftermiddagarna. Någon som ser till att jag kommer upp ur sängen och inte försover mig var och varannan dag. (Haha. Lätt hänt!) Någon som följer mig till mataffären, någon som lagar mat med mig, någon att bada i poolen tillsammans med och sola i skuggan med en ”fanta-drink”. Ja fy så tomt det blir när pojken försvinner! Saknar honom redan, trots att han knappt packat färdigt än mindre lämnat mig!


Ne, nästa milstolpe att se fram emot är när mammsen (och mammas franska kompis Helena) kommer ner och håller mig sällskap en vecka. Myspys! Även om det är minst en månad kvar.. Hujah!


Sista nätterna, med älsklingen här nere, firas med balkong-mys i solnedgång, god mat och champagne. (Mormors champagne, om man nu ska vara riktigt petig.. Haha.) Inte fy skam det heller! Vi passar dessutom på att smygfira vår tvåårsdag lite i förväg, eftersom vi är frånskilda på den ”riktiga” dagen. Ibland är lite fusk allt tillåtet. J (Och ovanpå det firas också min födelsedag, sådär en månad för tidigt. Haha. Så kan det gå!)



Kommentarer

Helena

Postat 2011-08-25 11:05:35

Holà!

Se till att du pratar flytande spanska tills vi kommer så att du kan översätta allt, för min spanska begra¨nsar sig till "une cervesa por favor"

kramis

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0