Flygresa, Göteborg-Johannesburg

I en snabb uppdatering om flygresan hit till Sydafrika så kan jag berätta att det var långt.. Vääääldigt långt. Det gick okej, dock kan jag konstatera för tredje gången att jag INTE är gjord för långa flygresor. Fy tusan. Illamående, svimmar, kan inte sova, mår ännu sämre, klarar inte av flygplansmat, mår sämst och jetlag. Ja, ingen höjdare. Så snart känner jag att jag tänker sluta försöka utmana och ändra min kropps åsikter. Men fram kom vi, och alla överlevde. (På hemvägen tänker jag se till att trycka i mig "somna-in-piller", som inte är lika starka som sömntabletter men tillräckliga för att jag ska sova som en liten gris i några timmar.. Allt är tillåtet!)

I övrigt så kan jag meddela att vi alla knaprar malariaprofylax för fulla muggar och INGEN har fått en enda biverkning. En enorm lättnad, då det faktiskt är väldigt vanligt tyvärr. Men vi mår bra och njuter av Sydafrikas alla rikedomar! :)

Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0