Varför använder sig inte fler människor av posten? JO...

Ja det kan man ju fråga sig.. Kaaaaaan det kaaaanskeeee ha något att göra med att det är så förbaskat dyrt att skicka saker med posten? Vad vet jag, jag är ju inte mer än en vanlig dödlig person med vilda gissningar. Jag menar, 320 spänn för portot till två små paket.. Känns inte det fullt rimligt? Ne fy bubblans säger jag bara! När folk undrar varför människorna i världen inte skickar fler brev nu för tiden kan de ju klura lite på om priserna faktiskt är så rimliga för det. Jag kan ju inte påstå att jag personligen känner mig så värst lockad av att ha paket-skickande med posten som en daglig syssla direkt.. Det är supermysigt att få brev och paket med posten, jag fullkomligen älskar det, men det känns ju sådär halvtrisst om jag vet att någon annan lagt ut en halv förmögenhet bara på att få det skickat till mig!

Så, nog om detta ämne. Heja posten, ni vore absolut toppen om ni fixade till er prislista en aning! :)

Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0