När känslan infinner sig

Idag hade jag en sådan där fantastisk och underbar dag.. Cyklade till jobbet, det har varit strålande väder och en bra arbetsdag, sedan cyklade jag och Daniel in till stan för att fixa nytt pass och hämta ut paket. På väg hem, i solskenet när jag just druckit min kalla dricka, kände jag min för första gången på otroligt länge nöjd! Tillfreds och fullständigt lycklig! Nöjd med tillvaron helt enkelt. Jag blev så himla glad av att åter igen få känna känslan att ha perfekt balans i livet. Just då var allt rätt. Jag hade sovit mycket, hade fått ut något av dagen, jag var inte hungrig, inte törstig, inte trött. Bara nöjd och tillfredställd, avslappnad och lycklig. Jag konstaterade med glädje  att jag för tillfället har allt önskar och lite till: världens finaste familj, en underbar fästman, ett trevligt nu att leva i och de bästa planerna för framtiden. Åh, livet är allt bra fint!


Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0