Studentbal, 12 juni 2011

Den berömda studentbalen, som ingen vill missa! Själv trotsade jag 39 graders feber, festade till det med vatten och hade en karta alvedon som min närmsta vän under denna kväll. Haha. Det var den utan tvekan värd! Vad är väl en bal på slottet, om inte alldeles, alldeles underbar? ♥ Tack alla underbara (och finklädda!) människor för en oförglömlig och magisk afton! Ni var alla strålande vackra och glittrade mer än en stjärnklar himmel! ♥


35 hårnålar, en sprayflaska och 1,5 timme senare så var åtminstone håret färdigt och uppsatt..

Jag och baldejten (Erik) i bilen innan kortegen. Haha. För er som undrar varför jag inte gick på balen men min pojkvän så kan jag meddela att vår stad är lite annorlunda med den saken. Här har vi inga lokaler som är tillräckligt stora, så vi tillåts bara gå med någon som är jämnårig och som har gått på samma skola. Eftersom min pojkvän är ett år äldre kunde jag inte gärna släpa dit honom, utan gick med en kompis (Erik) istället. :) Nu vet ni hur det ligger till med den saken.

Mingelbilder ute på balkongen. Så himla roligt att se alla så finklädda och vackra. Varför kan inte pojkar alltid se så här stiliga ut? Och alla flickor i fina klänningar och spännande håruppsättningar! Det är ju supermysigt! :) Jag borde gå på bal minst en gång i månaden bara för jag trivs så bra! ;)

Tack alla underbara människor för en otroligt mysig och fin kväll, trots omständigheterna. :)

Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0