Studentfirande ♥

TUSEN TACK TILL ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR! NI GJORDE MIN DAG PERFEKT OCH HELT OFÖRGLÖMLIG!
Mingel i köket bland all mumsig mat! Allt hemlagat (inkl. saft, bröd och egenodlade grönsaker till sallader).
Tusen tack till alla som hjälpte till! Jag blir så otroligt glad och tacksam för alla snälla människor jag har omkring mig! Ni är helt underbara! :) Ni är min lycka definierad! ♥



Åh, jag blir alldeles lycklig när jag ser bilder från min student. Alla underbara människor! Ni är absolut bäst i världen! Tack för att ni kom och gjorde min dag perfekt! Ni värda guld! ♥


Studenttårtan som bästa grannen Anna fixade! Minns ni? Tack snälla Anna för att du har ställt upp på så mycket och hjälpt till med allt inför min student! :) ♥ Du är fantastisk!

Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0