Mi media naranja

Uppladdningen av bilder krånglade, så ni får hålla tillgodo
med en gammal bild (från studentbalen i somras).

Min bättre hälft och mitt livs stora kärlek, ja det är han det. Mannen i mitt liv. Min drömprins. Ville bara berätta, för er som kanske råkat missa det, att jag har världens absolut finaste fästman. (Tihi.) Tänk hur fint livet visar sig bli ibland. Jag blir nykär bara jag tänker på det. (Haha.) Jag kunde verkligen inte fått ett bättre liv, eller en finare framtid. Min prins gör mig så strålande lycklig, och det är omöjligt att bli annat än varm om hjärtat av kärlek. Tänk att han är min! Min, min och bara min. Jag är antagligen jordens stoltaste flicka. Du betyder så otroligt mycket för mig.  Tack för att du finns och älskar just mig!

Jag älskar dig av hela mitt hjärta! ♥

Kommentarer

Mli - Husägare & barnlängtan ♥

Postat 2011-11-10 21:33:00
Blogg: http://idamli.blogg.se/

Men så härligt ;) Trodde jag var ensam ;) Hihi! Jag känner mig lagom besatt då jag fyller byrån med barnkläder, reedan :D Haha! Precis, drömma och längta, precis vad man gör :)



Du hade en mysig blogg! Kram på dig :) Och lycka till du med!

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0