Brunbrända ben och sand mellan tårna


Nu har jag gjort klart alla uppgifter för dagen, alla läxor och känner att jag förtjänar att bara koppla av en stund. (Som om det inte är vad man gör hela tiden här nere. Haha.) Nej nu blir det till att åka hem, packa strandväskan och gå ner till havet några timmar. Solen lyser fortfarande klart på himlen och 27 grader borde räcka för att jag inte ska frysa. Inte sant? ;) Kanske helt enkelt ska göra mig en sallad att ta med lite snabbt, så slipper jag bli hungrig.. Jag saknar verkligen inte regnet och vardagsstressen i Sverige just nu! Jag älskar det mer avslappnade och spontana livet som jag har här nere, och avskyr stress. Tror helt enkelt att jag får ta med mig den här mentaliteten hem sen. Önska mig lycka till med det. Puh. Jag som stressar som en tok, i onödan, i vanliga fall. Försöka kan man ju alltid göra, det är det helt klart värt.

Hur känner ni er? Stressade eller lyckas ni koppla bort allt och relaxa lite ibland? Vara spontana? Ta det som spanjorerna, vara lite mer "mañana" över attityden till vissa saker ibland? :)

Ciao!

Kommentarer

Daniel

Postat 2011-10-04 17:09:46

Jag har massvis att göra just nu, hur mycket som helst :/



Och jag saknar dig massor! <3

Josefin

Postat 2011-10-04 18:17:44

hanna.. inte okej att göra mig såhär avundsjuuuk!!!! ^^

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0