Hemlängtan

Jo, visst längtar man hem ibland.. Vissa dagar här nere är jag så glad att jag inte är hemma, och slipper dåligt väder osv., medan andra dagar är riktigt sega. Då spelar det ingen roll vad man gör, för man känner sig ändå ”ensam”. Mitt ”hemliga knep” är då att kura ihop i sängen, med en bit nybakad kaka på ena sidan och datorn på andra sidan.. Sedan tittar jag på några avsnitt av Solsidan! Haha. Åh, jag är nog lite kär i den serien tror jag bestämt.


Även om jag är så himla tacksam att jag sluppit den riktigt tråkiga och regniga hösten, som jag har hört att Sverige haft i år, och varit bortskämd med möjligheten att njuta av sol nästan varje(!) dag här nere så känner jag nu att det ska bli skönt att komma hem igen. (Visste ni förresten att Marbella har fler än 340 soldagar per år?) Nu är jag dock nästan bara ”ensam” fram tills helgen, för sedan stannar morfar och Sofia här en vecka. En helg får jag vara ensam (då får jag väl städa, plugga stenhårt och ladda upp batterierna), och sedan kommer Daniel, Patrik och Ida ner hit på måndagen. Daniel stannar ju sedan så länge att vi åker hem tillsammans..


Haha, det kanske slutar med att jag tycker jag får alldeles för mycket sällskap, nu när jag mer eller mindre vant mig vid att bo helt ensam! Vi får väl se..


Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0