Överraskning

Idag fick jag en så himla gullig present av Katja. Hon åker hem till Schweiz nu på lördag, och ville ge mig ett minne av henne. En liten trälåda full med små lappar, med skrivna meddelanden, fick jag. Ett meddelande att öppna varje morgon, så jag "alltid" ska minnas. Haha. (De räcker naturligtvis inte för hela livet, om jag nu inte får ett ovanligt kort sådant, men åtminstone för de kommande 4 månaderna. Därefter är det en lapp per vecka eller månad..) "Everyday is a special day". Hur gulligt är inte det? Åh, tänk så himla många söta människor man får lära känna i livet! Vad glad jag blir!



Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0