Benahavís

Att fira födelsedag här nere i Spanien skiljer sig mycket från hemma i Sverige. Som tur är så kom ju mamma och Helena ner för att fira mig, annars hade jag känt mig väldigt ensam. Haha. Nu fick jag både sång på morgonen, presenter och mysigt sällskap. Samt väldigt många fina gratulationer från familj och vänner, tusen tack!


Vad beträffar att önska sig presenter har jag kommit fram till att jag detta år var ovanligt tråkig och ”vuxen”, men noll fantasi. Haha. När det gått så långt att man önskar sig pengar och aktier, för man inte kan komma på något bättre är det illa.  Usch! Får bli en bättring till nästa år helt enkelt..


När jag kom hem från skolan hittade jag ett födelsedagskort (från tvillingarna Larsson) i brevlådan, samt en rosa påse hängandes på ytterdörren.. :)




I påsen hittade jag min efterlängtade cocos (som Helena och mamma hittat på matmarknad i Marbella)! Så nu kan jag äntligen baka mina alla kakor! Haha. Tack för en oväntad, och väldigt glad överraskning.


Min 19-årsdag avslutades med sangria och musik ute på balkongen och därefter middag uppe i en ”bergsby”, Benahavís. Tack för en väldigt fin dag!


Då var man ytterligare ett år äldre, utan att märka av det. Spännande.
Inga åldersrynkor än! Håller tummarna för ett fantastiskt nytt år i livet! :)

Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0