Peluquería

I vanliga fall går jag till frisören ungefär var 10:e vecka, men på grund av omständigheterna och olika ombokningar klippte jag håret senast veckan innan studenten. Nu skulle det alltså motsvara 4 månader nu.. (=Väldigt slitet hår!) Så efter att ha hört mamma som ständigt upplyser mig om detta faktum har jag nu gått med på att leta upp en hårsalong. En nöjd mamma, gladare hår och en livrädd Hanna. Haha. Bara för att jag gått med på detta kan jag slå vad om att det slutar med att halva håret försvinner, varpå jag får gå runt och se ut som en smurf eller liknande. Haha. Definitivt spännande att se resultatet. Tur att jag har ett hår som växer (relativt) fort OM något skulle bli fel..


Kommentarer

william

Postat 2011-09-27 17:10:11
Blogg: http://cookieboy.blogg.se/

vilken vacker header:D är du modell:D



Vad tycker du om mina färglösa Depresions Modellbilder som jag tog på min vän:D?

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0