Uppdatering från värmen

Jag får verkligen inte mycket tid över för att blogga. Hujah! Speciellt inte eftersom mina kära föräldrar kräver regelbunden mail-kontakt, och det på något sätt ALLTID lyckas bli långa romaner som jag skriver.. Haha. Hur som helst, här kommer en snabb uppdatering.

Jag har bokat flygbiljett hem, och på grund av omständigheterna åker jag hem två veckor tidigare än vad som först var planerat. Inte mig emot då jag faktiskt saknar Sverige och allt vad det underbara landet har att erbjuda. ♥ :) (Även om regnet kanske inte står högst på min lista, det ska erkännas..)

De flesta av mina nuvarande skolkompisar åker hem nu till helgen, så på fredag ska vi roa oss i Puerto Banús. Det om något ser vi fram emot. (Och då är det INTE alkoholen som lockar mig, till skillnad från vissa andra.) I övrigt planerar Annie och jag för en båttur i veckan. Ev. boka in lite extra aktiviteter, vi får se hur det blir med den saken. :)

Igår var det shopping som gällde. Då inhandlades både nya kläder och smycken. Dessutom passade jag på att fylla på mitt, näst intill obefintliga, förråd med nagellack. Smink i övrigt är väl inte det jag orkar använda alltför ofta, men nagellack piffar alltid upp lite om man har en dålig dag. Så nu tömdes plånboken ytterligare lite.. Suck. Aja, jag köpte åtminstone kläder som jag får möjlighet att använda också i Sverige. (Allt är inte sommar-inspirerat, som tur är.)

Ne nu får jag avsluta. Annie har bokat in min på filmkväll. Inte mig emot, eftersom hon dessutom lovat att laga något speciell mat idag. Inspirerat av både Spanien och England. Spännande! Får se om jag lyckas överleva även denna upplevelse.. Litar fortfarande inte helt hundra på hennes matlagningskunskaper. Inte efter alla "engelska universitetsmåltider" hon tryckt i mig. Där är den enda regeln att det ska gå fort och vara enkelt samt billigt. Hmm.. Jaja, tur att man inte är ung, och fast med "universitetsmat", hela livet.

Jag, Annie och Charlotte. Shopping på La Cañada.

Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0