Världens omtänksammaste farmor

Jag har jordens absolut mest söta, snälla, rara och omtänksamma farmor! Helt enkelt den bästa, ”the one and only”. Hon tänker alltid på allt och alla. Nu när mamma åkte ner för att hälsa på mig hade farmor skickat med hemmagjord marmelad samt lingonsylt i små burkar, för hon vet att jag verkligen inte klarar av att äta fabriksgjord sylt. Dessutom ska sägas att min farmor gör världens godaste sylter, så jag är överlycklig!


(Jag vet att farfar följer mig blogg regelbundet jag så skickar en hälsning så här.)


Tusen tack älskade lilla farmor! Vad skulle jag göra utan dig? Du är min klippa i livet, och när jag blir stor ska jag bli precis som du! Puss på dig tokfarmor! Jag skickar massor med kramar till dig! Ta hand om farfar tills jag kommer hem, han kan nog allt behöva en och annan kram han också. Tänker på er!


Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0