Nygifta Herr och Fru Edholm packar väskorna och reser mot okänd ort

Detta blir allt annat än ett långt inlägg. Bara en snabbis. Jag skriver ett längre och mer utförligt inlägg vid senare tillfälle, men just nu får ni nöja er med att veta att dagen blev helt makalöst fin och det känns som om vi hade tur med allt. Vädret kunde verkligen inte blivit bättre och mer passande för ändamålet, allt klaffade som det skulle, alla verkade glada och det var precis som bröllop ska vara. Dessutom fick vi så många fina tal och uppträdanden från nära och kära. Ja, jag grät som en liten gnu men vad gjorde väl det. 
 
Åh, jag är så himla lycklig att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Såhär glad borde man vara varje dag, för fy bubblans vad livet skulle vara trevligt då! Nu packar jag förväntansfullt väskorna inför en bröllopsresa vars destination jag inte har en susning om. Detta är min makes (oj, det kändes ovant att skriva) överraskning. Eller ja, jag kanske borde säga 'en av min makes överraskningar'. Tidigt imorgon flyr vi landet. Åtminstone för 8 dagar.. So long!
 
 
Tusen tack alla ni fina människor som varit delaktiga i detta! Våra familjer, alla underbara gäster, finaste toastmadamesen, tärna och bestman, min tärnas mamma (som la upp all mat så vackert), våra solister och körsångare, bästa fotograferna, mässofficererna som serverade oss hela kvällen.. men tack också till alla ni fina som uppvaktat oss på avstånd, med lyckönskningar, telegram, gåvor och fina hälsningar. Tillsammans har ni i sanning förgyllt vår dag och vi är otroligt tacksamma för detta.

Kommentarer

Emelie Gustafsson

Postat 2012-08-26 20:30:51

Gud vad fina ni är! Stort Grattis till er och ha en fantastisk bröllopsresa, var den nu blir;) Stora kramar

Svar: Tack snälla vad glad jag blir! :) Vi ses i stan snart hoppas jag! Bamsekram
Hanna

Josefine

Postat 2012-08-27 18:49:12

Stort grattis till er! Vilket vackert brudpar! Och klänningen ser fantastisk ut (ser fram emot fler bilder ;)! Kram

ilona

Postat 2012-08-27 21:42:27
Blogg: http://ilona.barmicho.se

Stort grattis, ha en underbar bröllopsresa. Ser fram emot bilderna :)

Sofia

Postat 2012-08-29 22:34:38
Blogg: http://sofialb.blogg.se

Stort grattis till er! Det lät som om det skulle bli en fantastisk bröllopsresa vilket det säkert blev!
Vi fick hoppa bröllopsresan då vi ha en liten dotter. Får ta det lite senare helt enkelt!
Många grattis till er!

Mamma till William och Wilma

Postat 2012-08-30 13:07:49
Blogg: http://blondis81.blogg.se

Vacker bild på er :)

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0