Dagens unge

Idag innan träningen inne i herrarnas omklädningsrum. (Jag vill bara förtydliga att jag inte var personligt närvarande där inne, ifall någon undrade.) Innan vår grupp tränar håller en barn-grupp till i lokalen. Åldrarna ligger ungefär mellan 7-11 år skulle jag gissa.

En liten kille, runt 8-9 år, går runt och sjunger för sig själv om 'fat' - "you fat, I am fat" osv. - inne i omklädningsrummet. Pojken vänder sig sedan om mot Daniel:
Pojken: "Heter du Danger eller?"
Daniel *förvånad*: "Eh, nej det heter jag inte.. Jag heter Daniel."
Pojken *vänder sig bort och svarar med låg röst*: "Jahaaa. Jag heter Vincent..."
Daniel *forfarande förvånad*: "Okej.. Hej Vincent!"

Jag kan ju hålla med om att han är ganska lång och sådär, min grabb, men "danger" vet jag inte riktigt om jag skulle förknippa honom med. Haha. Menmen, där ser man. Spännande det där med barn. :)

Kommentarer

Karolina

Postat 2012-02-08 20:24:07
Blogg: http://bykarolinaa.blogg.se/

Sv. aw tack! :D

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0