En drös med pyjamas-klädda människor på träning

Det kanske bara är jag, men jag känner min verkligen som en pyjamasklädd människa när jag springer runt i min vita dräkt på träningarna. Och jag tänker på alla andra som om de har "pyjamas" på sig. Haha. Menmen, det är ju så det ska vara så. :) Snyggt som attan! Dock skulle jag ju vilja ha ett mer färggrant band runt midjan. Vitt är ju bara, vitt. Så, det blir till att jobba hårt. :) Nu blir det träning för vår del. Ett steg närmare ett färgglatt band!
Tjingeling!






Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0