Dagens dos med jobbprat

Idag har jag varit på ett "snabbt" möte, så nu är tisdagens arbetsuppgifter klarlagda. Jag känner mig sådär löjligt superpeppad inför dessa utmaningar. Detta ska bli ruggigt roligt att ta sig an. Jag är lycklig upp över öronen. Jag fick dessutom frågan om jag kunde tänka mig att ta på mig ytterligare en arbetsdag. Naturligtvis! Så nu är jag uppbokad även tisdagen den 24 januari. Tänka sig. Himmel och pannkaka, jag är glad! Kunde det bli bättre? :)

När jag kom hem så fick jag även ett väldigt glädjande mail från Göteborgs Universitet. Tack söta ni för att ni förgyller min dag på detta underbara sätt! Jag fick tydligen slinka med på ytterligare en kurs, trots min sena anmälan och allt. Och på en av de kurser jag ville läsa så hääääär mycket. :) Vilken himla mysig dag! Lycka till tusen!

Så nu var vi där igen. Fullpackat schema på alla håll och kanter. Jag kan tydligen inte hålla mig ifrån att ha många bollar i luften samtidigt. Hur många gånger jag än lovat mig själv att leva ett lugnt och stressfritt liv så.. Jaja, så kan det gå. Full rulle dygnet runt är ju också trevligt! :)

Så nu är det jobb i Skövde som gäller den 17 januari (fram tills dess blir det till att planera, planera, planera..), den 19 januari startar min första kurs i Göteborg (heltid). Den 20 januari ska vi gå med på besiktningen av nya lägenheten. Den 23 januari startar min andra kurs i Göteborg (också den heltid) och 24 januari har jag åter igen jobb, i Skövde. Innan den 24 januari behövs ytterligare planering klämmas in. Sedan är det lite födelsedagsfirande som ska hinnas med och den 1 februari flyttar jag och pojken.. och alla 5 (om inte fler) miljoner saker med oss.. (Hur kan man hinna samla på sig så galet många prylar på så, relativt sett, kort tid? Det är inte ens fysiskt möjligt ju!? Eller ja, uppenbarligen var det ju det..) Ja, nog ska jag allt kunna hålla mig sysselsatt i alla fall!

Kommentarer

Anonym

Postat 2012-01-13 10:46:31

Vad då mycket att göra! Det påminner istället om den kända filmen "Stilla dagar i Clichy"!

Hanna svarar

Postat 2012-01-13 11:00:24

sv: Jaja morfar, det tror jag säkert att det gör.. :P Haha. Livet som pensionär måste vara synnerligen fartfyllt för dig. ;)

L

Postat 2012-01-17 20:34:58
Blogg: http://wizy.blogg.se/

Kul att du kan läsa kursen du vill =)

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0