Ett besök på Robben Island (Kapstaden)


Framme vid ön efter en livlig båttur dit. Alla mådde nu inte helt hundra längre..



Rundtur inne i byggnaden samt information hur livet i fängelset var.
Vi blev guidade av en av de gamla fångarna.

Utsidan av det gamla fängelset på ön.



Vi åkte även på en visning runt ön, och det slutade med en fikapaus med
fantastiskt fin utsikt ut över havet.

Någon som vet vilket berg som skymtas i bakgrunden? :)
Världens finaste pappa och lillasyster. Glassligan! ♥
Älskade mamma, jag är ledsen men jag kunde verkligen inte låta bli. Ibland måste man helt enkelt bjuda på sig själv. Det här kunde omöjligt undvikas. Haha. Du förlåter mig förhoppningsvis tids nog.. ♥

Kommentarer

helena

Postat 2012-01-10 00:10:34
Blogg: http://helenaochco.blogspot.com/

Hanna du har tur att din mamma älskar dig väldigt mycket, för upplägget av denna foto svit är det värsta(bästa) jag någonsin har sett!! Underbart

stora kramar från Helena

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0