Första januari tjugohundratolv

Ja, frågan är ju då.. Hur börjar man ett år på bästa sätt? Visst vill man väl börja det bra? Lägga upp det för en bra fortsättning på året liksom? Vissa kör på den för allmänheten beprövade modellen "börja året med en fet baksmälla" gissar jag, men i ärlighetens namn så känner inte jag mig så värst lockad av den idén. Däremot kan det väl aldrig slå fel med lite vinprovning, runt sisådär, klockan 10 på morgonen? Haha. Eller... jao, kanske. Jag kan väl medge att det inte är optimalt på alla sätt och vis.. meeen det går icke för sig att ha varit i ett vindistrikt utan att ha smakat ens en droppe vin. Så vinprovning till varje pris, jajamen! Vad gör vi? Nu kör vi!




Finsmakarna är nu redo för omgång ett!



Två flaskor fick följa med hem, en till mormor och en till mig. :) 




Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0