Today's teacher


Det stämmer. För alla er som nu var nyfikna och undrade så kan jag berätta vad jag pysslat med idag. Jag är varit lärare. I NO, närmare bestämt. Jag måste säga att det har känts ruggigt skoj, även om mitt huvud nu tackar för den tystnad kvällen ger. (Haha.) Skolan har då inte hunnit ändras det senaste, det vill jag lova. Babbla görs det både högt och lågt. Men vad vore väl en högstadieklass utan snattrande 90% av lektionstiden?

Dagens skönaste kommentar måste solklart vara "anser du dig vara 19 år ung, eller 19 år gammal?"

Kommentarer

Josefin

Postat 2012-01-17 22:04:50

Tack Hanna! du måste säga A OCH B! jag blir så galet nyfiken annars ^^ ;)

Josefine Samuelsson

Postat 2012-01-17 22:07:09

Oj, kul upplevelse! Hoppas att eleverna var snälla mot dig :) Kul att både du och Anna provar på läraryrket ;) Kram

Louise

Postat 2012-01-18 10:03:51
Blogg: http://wizy.blogg.se/

Sv: Tack så mycket! :D

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0