Sol och poolhäng (Grekland, Kreta)

Hittills har Kreta inte gjort oss besvikna. Inte för fem öre. Vi njuter av solen (fast då i den 31 grader varma skuggan), dricker drinkar och badar i ett hav som uppnår hela 24 grader i temperatur. Jag behöver nog inte tillägga att vi inte lider här nere. Jag lever på oliver, fetaost, melon och kiwi. Inget att klaga på precis. En vecka här känns inte alltför tufft att ta sig igenom om jag ska vara ärlig.


Efter morgondagen så blir det förhoppningsvis några fler uppdateringar. Känns tråkigt att skriva inlägg utan att ha med bilder, så därför blir det inte så mycket skrivande. Jag har helt enkelt inte orkat fotografera speciellt mycket sedan vi kom hit. Imorgon åker vi dock iväg till Knossos, så då får kameran allt följa med, och sedan har jag lovat min kära mor att fotografera omgivningarna så, ska bli! Håll ut!

Nu ska jag återgå till min solstol och slappandet. Uppladdning av energidepåerna ni vet. ;) Ha det guld hemma i regniga, fina Sverige.

Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0