Handelsbankens Studentprogram 2012

Liten, lycklig flicka under stort, grönt (grekiskt) träd.
 
Gissa vad, gissa vaaad!? Idag ringde de från banken och kom med beskedet att jag är en av de fyra antagna på studentprogrammet 2012. Jag är ungefär såhäääär lycklig. Lilla jag liksom. Vem kunde ha trott det? Runt 150 sökande (till Göteborg), 4 antagna och en av dem är jag. Hur knasigt är inte det!? Jag tror jag dör lite. Nej vet ni vad, nu ska här firas med pompa och ståt. Eller ja, åtminstone grillning och, förhoppningsvis, en vinst för Sverige vad beträffar fotbollen. Tjofaddelittan. Ha en fantastik kväll!
 
Uppdate: Hemresan från Grekland gick relativt smärtfritt. Vi kom hem någon gång imorse (var för trött för att kolla klockan). Daniel kom och hämtade mig, och sedan låg han och kramade om mig tills jag somnade. Vilket för övrigt tog max 1 minut. Sedan vaknade jag någon annan gång idag, lunchade i stan med mina allra bästa föräldrar, köpte en till tröja samt en ny handväska på rean och mumsade jordgubbar i solskenet. Jag ä.l.s.k.a.r mitt liv!
Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0