Födelsedagsfirande, viner och Sydafrika all over again

I helgen firade vi bästa pappas födelsedag genom inget mindre än middag och fin-vin från Sydafrika. Ni som följde bloggen under vår resa i Sydafrika minns kanske det första inlägget jag skrev år 2012? Det var ett inlägg om vår vinprovning, och detta var alltså den plats där helgens vin kom ifrån. Inte helt dumt! Gott som attan (även för mig som i vanliga fall inte är största vin-älskaren precis)! Mumsig mat var det dessutom, ja ojojoj!

Kvällen (läs natten) avslutade jag och Daniel med att kila över en sväng till grannen som hade 20-årsfest.Tänk vad alla fyller år i dessa tider! För, ja nästan, exakt ett år sedan skrev jag även om ett annat födelsedagsbarn. Nämligen världens bästa Josefin (som nu är iväg och njuter i utländerna)! (Läs inlägget här.) Grattis till alla er mars-barn! :)

Hoppas att ni andra hade en minst lika mysig helg som jag har haft!












Kommentarer

Daniel

Postat 2012-03-25 18:04:33

Jajamen, jag hade det väldigt trevligt i alla fall! :D

ENDENISE

Postat 2012-03-26 21:39:32
Blogg: http://endenise.se

önskar att jag gillade vin, alla verkar njuta så gott utav det :)

ENDENISE

Postat 2012-03-27 13:33:05
Blogg: http://endenise.se

sv: Haha kul att få testa iaf :D Hehe ja jag försöker svara på dom flesta men det är näst intill omöjligt nu för tiden men jag ser iaf till att kika in :D kram

Zarah - mamma, matte och gravid med nr 2

Postat 2012-03-27 14:49:05
Blogg: http://zaraholine.blogspot.com

Låter som en härlig helg! :)

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0