Håret under en månad

Jag påbörjade en kur med ricinolja för ganska exakt en månad sedan, men sedan glömdes det bort och blev sällan av.. Typiskt mig. Så nu har håret fått växa mer eller mindre "av sig självt". Mellan korten är det på dagen 1 månad exakt, så det kan ju bli spännande att se om det växer mer eller mindre med behandling. (Om jag nu orkar hålla i det den här gången.. Vi får väl se.) Dock måste jag ju säga att det inte syns sådär överdrivet mycket på bilderna.. Haha! Man får tjuvkika på ränderna på tröjan för att se att det faktiskt vuxit något alls.. Menmen, uppföljning kommer. (Syns väl förhoppningsvis mer efter två månader.. Men nu hade jag utlovat en bildupdate så, håll till godo!)

Kommentarer

Zarah - mamma, matte till mops & gravid med nr 2

Postat 2012-05-20 21:16:26
Blogg: http://zaraholine.blogspot.se

Samma här.. Jag började också med oljan, men orkade bara två veckor. Ha ha! KRAM

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0