Mingel ute i sommarens sista solstrålar

Jag får fortfarande in så himla många söta kommentarer runt bilderna från vår bröllopsdag, och det är alltid lika roligt att läsa. Ja oj så det lyser upp dagarna! Tack! ♥ Sedan är det ju en del som har frågat efter lite bilder från middagen och festen, samt underat över planering och hur vi gick tillväga med allt. Självklart ska jag försöka svara på alla funderingar ni har - nyfikenhet är jätteroligt! Jag har helt enkelt inte haft tid att ta tag i det tidigare, men nu så. Jag tänkte att den här helgen får bli en "bröllopshelg", med lite blandade bilder och så berättar jag lite hur vi tänkte kring vår stora dag. Ja och så lägger jag naturligtvis upp det där inlägget, som jag länge lovat, om bröllopsresan. Eftersom det är fredag anser jag att helgen börjar nu. Så. Here we go.
 
Bröllopsfesten hade vi på Skaraborgs Regemente (mässen) och eftersom vädret, mot alla odds, oss tillät så hade vi mingel och välkomstskål utomhus. Jag kan fortfarande inte riktigt tro att det är sant att vi hade sådan tur med vädret - strålande sol efter en dryg veckas ihållande regn. Vi hade också turen att ha jordens finaste toastmadames som höll välkomsttal och styrde upp hela kalaset på bästa tänkbara sätt.
 
Fotografer: Hannes Sandahl och Johannes Jansson

Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0