Tentaplugg

 
Ja det är precis vad jag ägnar (eller åtminstone borde ägna) mina dagar åt nu - tentaplugg. Det är en typiskt sådan period som allt annat blir lockande att ta tag i; disk försvinner snabbt, lägenheten blir kliniskt ren, tvättkorgen är alltid tom, matlådor finns alltid förberedda, kylen och frysen står aldrig ens halvtomma.. Hur kommer det sig? Det blir verkligen sådär ruggigt tråkigt att plugga just veckan innan en tenta. Inga undantagsfall. Jag har till och med kommit mig för att börja måla nattduksborden (som annars skulle ha stått omålade i minst ett halvår till). Allt besvär bara för att ge mig själv ursäkter att inte behöva plugga inför tentan på onsdag. Självdisciplin Hanna, självdisciplin!

Kommentarer

Johannaday

Postat 2012-10-22 18:20:31
Blogg: http://www.johannaday.com

Läser du också till lärare? :)

Svar: Ja det stämmer bra det! :)
Hanna

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0