Håruppsättningar och make-up


Fotograf: Johannes Jansson
Fotograf: Hannes Sandahl
 
Ett val som vi i efterhand är så nöjda med var att boka in tid hos någon som fixade min och min tärnas håruppsättningar och make-up till bröllopet. Ett tag hade vi funderingar på att sköta åtminstone smink på egen hand, men det var så otroligt skönt att lämna över ansvaret på någon annan! Det kan jag varmt rekommendera. Vi slapp panikstressen och hann både dricka te och skratta medan vi blev iordningfixade (hos Sandra på erika.K), vilket i sanning behövdes för att lugna pirriga nerver. Stress fick vi tillräckligt av ändå under dagen. Ett annat plus med att lämna över ansvaret till någon som kan sin sak var självfallet att det blev "som man tänkte sig", och inget behövdes göras om för att se bra ut (=tidseffektivt). Dessutom var det ett väldigt mysigt och trevligt sätt att börja dagen på.

Kommentarer

Alf

Postat 2012-09-19 14:14:42

Ser att trots giftermål har du sambo och fästman. Jag har inte hängt med i det nya. Förr blev man man och hustru när man gifte sig! hhmmm

Svar: Äsch, jag har inte haft tid att ändra. Livet som student är inte lika slappt som när man är pensionär vet du. ;)
Hanna

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0