En stark favorit har länge kvar sin plats i hjärtat ♥

Sadaf och Elise (min lillasyster) under bröllopsmiddagen. Fotograf: Johannes Jansson.
 
Ja, ni som läser bloggen vet att jag berättade om ett framträdande, under bröllopsmiddagen, som berörde mig extra mycket. Detta är fortfarande en av mina favoritvideos från hela bröllopet. Åh, kan titta hur många gånger som helst utan att tröttna. Blir sådär fantastiskt varm i hjärtat varje gång. Detta, ja det är kärlek det! Tack för att ni överraskade oss. Tack för att ni framförde ett väldigt fint nummer. Tack för att ni är så underbara. ♥
 

Kommentarer

Josefin

Postat 2012-09-08 10:37:24

Herregud vad duktiga!!!! Det är ju så man själv får en liten tår i ögat

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0