Dundersjuka, jobb och studier

Både jag och Daniel lyckades åka på någon dundersjuka. Daniel, som har jordens bästa immunförsvar och aldrig blir sjuk i vanliga fall, låg till och med hemma. Oturligt nog brukar det innebära att jag, som har aningen sämre immunförsvar, ligger mer eller mindre döende i soffan bredvid honom. Denna gång var tyvärr inget undantag. Vi var tvungna att hämta upp saker (som blev kvarglömda eller lämnade efter bröllopet) i Skövde nu i helgen, så inte hann vi vila så mycket som vi naturligtvis borde ha gjort heller. Sådant straffar sig alltid. Nu har jag en hosta from hell, en röst som är allt annat än pålitlig och en "halv feber" som kommer och går. Ajjabajja Hanna!
 
 
Jag hade på plan att läsa ikapp en del kurslitteratur nu i helgen, men icke. Haha! Det går aldrig som man planerar. Men what to do liksom!? Nu har jag allt gottigt kvar till veckan. Ja, plus att jag nu har ytterligare en bok och en artikel att läsa för den här veckan. Det känns som en spännande uppgift att hinna med allt. Nu har jag även fått lite förfrågningar om fler vikariat framöver. Ett evigt pussel att få ihop allt, men en rolig utmaning i sig. Disciplin är nyckelordet. (Vilket inte är min starkaste sida när jag är sjuk, det måste jag erkänna.) Nu ska jag komma igång med arbetet och se till att ta mig igenom minst en bok innan det är sängdags. Wish me luck!

Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0