När partyskorna plockas fram

Ja vi gjorde ju, som ni redan listat ut, Linköping nu i helgen. En lagom kombination av turistande, kompismys och partajande i studentanda. Så, nu undrar ni såkart vad vi hunnit med under dessa dagar? Schysst som jag är så ska jag inte hålla er på sträckbänken mycket längre utan här har ni svaret. 
 
 
Vi har travat varvet runt på "Bondens Marknad" och provsmakat det mesta där, spanat in insidan av den enorma domkyrkan, kollat in några klädaffärer, ätit vietnamesisk lunch och därefter powerwalkat med all god mat i magen (=jobbigt), spenderat för mycket pengar inne i Cloettas butik, haft stadsguidning (av den mindre seriösa sorten), klunkat vin, förfestat och skrattat med galet roliga människor samt skakat våra rumpor på studenthak. Som ni hör, en fantastiskt effektiv helg!
 
I övrigt har vi bara haft det allmänt perfekt. Ja. Och det där med att umgås med sin bästa vän kan vara bland det roligaste som finns. Det är lite som att gå tillbaka 6-7 år i tiden. Det är inte så många andra människor i min bekantskapskrets som kommer och knackar på toalettdörren och prompt ska följa med in eller som sällskapsduschar bara för att "man måste prata lite om.. eh.. något obestämt men som alltid är hysteriskt roligt". Och det är verkligen inte med alla människor som jag drabbas av skrattanfall utan slut. Hon är bland de roligaste (och knäppaste) människorna jag känner, min bästis. Helger i hennes sällskap är alltid fantastiska. Helt perfekta.

Kommentarer

Elizabeth

Postat 2013-08-19 18:31:34
Blogg: http://fromelizabethwithlove.blogg.se

Haha vad roligt det låter med sällskapsdusch, låter verkligen som att ni är väldigt nära vänner!

Sv. Åh, tack så mycket! Det var jätteroligt och träffade en del framtida klasskompisar. Nu ska jag bara fundera ut något smart på temat cops...

Svar: Jo vi har väl "umgåtts" sedan vi var typ 2 år.. Så jag tror man kan kalla oss nära vänner nu ;)
Hanna

FrökenTV, bloggen om tv och film

Postat 2013-08-19 21:07:48
Blogg: http://efji.blogg.se/

fina bilder

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0