Matmässa vid vattnet

Åh inser ni hur galet gott detta var!? Färska frukter och bär, med choklad.. Välkomna kära sommarkänslor! ♥
 
Hela gårdagen spenderades tillsammans med mannens familj (ja numera är det ju "min" familj också, men för att ni ska förstå skillnaden säger vi så), och då passade vi alla på att gå på matmässan i Eriksbergshallen. Jag hade nog väntat mig ett relativt litet spektakel men icke, det var ju jättestort! Eller ja, stort åtminstone. Och mycket gott fanns det minsann. Vi gick runt och smakade på gud vet hur många olika saker och mmm-ade i kör. Vi drack cola som inte var cola, testade 100 ostar, åt tortillachips från påsar med dödskallar på (ni anar inte hur eldigt DET blev i munnen) och provsmakade (eventuellt med några omtagningar) på choklad i alla dess former. Och några kassar med godsaker följde allt med oss hem också. Ja det mesta köpte svärföräldrarna, så med mig och mannen fick faktiskt "bara" lite choklad hänga med..
 
.. eller ja. Jag gjorde de klassiska ekorreögonen och mannen köpte med mitt älskade set med spritsar hem också. Jag försökte även med färsk sparris men där tog bromsen tydligen i illa kvickt - attans alltså!

Kommentarer

Prinsessorna på Bellevue

Postat 2013-03-03 22:18:10
Blogg: http://prinsessornapabellevue.blogspot.se

Nämen, vill också gå på matmässa och smaka på allt gott! Vad mysigt! Tack för snälla ord och titten hos mig och jättekul att kika in hos dig!

Kram
Petronella

Cissi - mamma till 2 prinsessor

Postat 2013-03-05 11:26:20
Blogg: http://nastanperfekt.blogg.se

Den spritsen är fantastisk!

Inte samma - brudgummen här är ensambarn ;) verkar varit många bröllop i helgen

Mamma till William och Wilma

Postat 2013-03-10 21:17:24
Blogg: http://blondis81.blogg.se

God kväll fina..Är spritsaren bra? Gott med choklad.ha ne mysig kväll.krma

Svar: Har faktiskt inte hunnit testa den än ;) Men chokladen är gudomlig! :) Kram.
Hanna

claudia

Postat 2013-03-19 16:58:53
Blogg: http://claudiamilena.blogg.se

såg helt underbart gott ut. haha ja, det behövs i bland!

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0