Paket mitt i veckan

 
Paket på en helt vanlig dag -  mitt i veckan? Jodå, visst finns det sådana dagar också. Vardagslyxigheter tror jag vi kan kalla det. Nu i veckan fick jag hämta ut inte mindre än två paket från CarrieAlong hos posten. Hur spännande är inte sådant då!? Jag fick minst sagt bråttom hem för att få öppna och se vad de kunde ha hittat på.
 
En mintgrön (=nästintill omöjlig att tappa bort) plånbok i äkta läder låg i första paketet och en persikofärgad axelbandsväska i det andra. Jag kan inte annat än tacka så hjärtligt. Vilken alldeles fantastisk "kicka igång hösten-present" att få bara sådär! Ganska precis vad jag behövde dessutom, då min kära New York-plånbok sett sina bättre dagar och jag under en längre tid nu helt saknat handväskor av den mellanstora modellen. Inga ilandsproblem såklart, men jag har ändå alltid behövt välja mellan att antingen släpa en väska som ser ut att kunna rymma halva vår lägenhet eller proppa fickorna fulla (till den grad att jag bara väntat på det pinsamma ögonblick när någon jag känner kommer fram och gratulerar till "bebisen", alternativt att jag blir stoppad för varusmuggling).. Som sagt, min nya persiko-bästis kommer mer än väl till pass.
 
Vad beträffar kvaliteten på prylarna måste jag säga att jag är glatt överraskad och fasligt nöjd. De känns faktiskt riktigt ordentliga och hållbara! Nu har jag fått mersmak så jag är själv lite frestad att klicka hem en snygg men bekväm ryggsäck också, även om det i så fall blir en present från mig själv till mig själv den gången.

Kommentarer

Amanda

Postat 2013-09-05 14:20:40
Blogg: http://aochmflyttarin.blogg.se

Superfina, de lyser upp höstmörkret perfekt!:-)

Cissi

Postat 2013-09-10 12:31:46
Blogg: http://nastanperfekt.blogg.se

Vad härligt! Och vilka fina färger, lyser upp i höst och vintermörkret!

basebollivet.blogg.se

Postat 2013-09-14 01:10:15
Blogg: http://basebollivet.blogg.se/

Paket "bara sådär" är dem absolut bästa paketen. Och jag diggar detta. Jag diggar det massor.

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0