En månad som fästman och fästmö ♥

Nu var den underbara tiden som ledig över.. Hmm. Dags att faktiskt plugga och få något gjort nu igen. Haha. Jobbigt som attan. :P Kan ju hur som helst berätta att lovet varit väldigt mysigt i det stora hela. :) Det hela avslutades med en dagstripp (med familjen och pojken) till Ski Sunne. En väldigt trevlig dag om jag få säga det själv, och backarna var faktiskt förhållandevis väldigt bra. :) Välpistade och fina, även om det kanske inte är en megaanläggning direkt. ^^

Lördagen ägnades åt att mocka i stallet, rida och på eftermiddagen åkte jag in till stan för att möta Saga. Hon var ju tvungen att ge mig kvitto och grejer inför mitt besök på Kinesiska Konsulatet (Göteborg). Japp, that's right! (Nu har jag nämligen hämtat ut alla visum och allt. Resan är bokad och snart är allt klappat och klart! WOHO! Halvvägs till Kina ju! Tagga, tagga, tagga! ^^ Bara liiiite sugen nu förstår ni. Haha.)

Senare, på lördagskvällen, åkte jag och pojken till lägenheten i Göteborg och hade myspys. Söndag morgon börjar med att jag vaknar och Daniel säger "Hanna, kan vi inte gå upp och baka något?" BAKA? NU? Det är MORGON! Jag har precis vaknat! Vi har ju inte ens ätit frukost!? Va, va, VA? HUH? "Jag är så sugen på att baka rabarberpaj... Snälla kan vi inte gå upp och baka lite?" Vi hade inte ens grejer hemma för att baka... Men människan sätter sig på bussen och åker till COOP för att handla! En söndagmorgon! Hjälp, vad har jag skaffat för pojkvän egentligen?  Haha. Hur som helst så resulterade det i att vi bakade bullar, vinbärsrutor och naturligtvis en rabarberpaj. ^^ ;) Vet ni hur svårt det är att baka FINA bullar UTAN varken kavel eller pensel (för att pensla bullarna med ägg innan gräddningen)? Envis som man är, allt går om man vill... :D

Jordens löjligaste film, med det bjuder vi allt på! ^^ Bakglädje..
Härligt att vi DESSUTOM ser ut som nyvakna tomtenissar i pyjamas. Haha. ;)

Förresten så måste jag ju berätta att jag och älsklingen varit förlovade i en månad nu.. REDAN! Usch så fort tiden går.. (Fast lite skönt är det ju att tiden i skolan snabbar sig. Jag vill ju inte sitta i skolbänken heeeela livet! ^^) En månad som fästman och fästmö! Åh, så mysigt! Blir ju nästan avundsjuk på mig själv. Tihi. Kärlek på hög nivå!

Nu ska jag gå och kura ihop mig under täcket. Inte dumt om jag får säga det själv. Imorrn blir det information om "efter gymnasiet", så vi får väl se vad det har att erbjuda. ^^ :) På kvällen blir det sista lektionen på körkortsteorin. (Förresten så övningskörde jag idag, vilket faktiskt gick ganska bra om jag får säga det själv. Inte alltför många missar. :P) På onsdag blir det uppsatsskrivning i svenska C, och i övrigt har jag väldigt mycket i skolan just nu. Håller ju på att ta igen allt som jag missade hela förra terminen i engelska C-klassen. (Har ju bytt engelska-grupp som de flesta nog redan vet.) På fredag blir det riskettan (vilket jag är mindre taggade inför) och antagligen blir det fredagsmys med bästaste lilla Lovis-Bovis. ♥ Full rulle hela veckan! Bäst att börja vila nu.. ;)

Kommentarer

kurdisk muslimsk tjej <3

Postat 2011-02-23 15:02:58
Blogg: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

du är söt <3 kram <3

Natalie & Bella

Postat 2011-02-23 20:31:16
Blogg: http://rackartussenochjag.blogg.se/

Jaaa, hela livet i stort sett.. Saknar det som en galning kan jag säga! Men med bebis & hus och grejer så finns det varken tid eller pengar till det :'( Det gick faktiskt så långt att vi fick ta professionell hjälp med lastningsproblemen och hon löste det av nån outgrundlig anledning!!



Ja klänningen är heeeelt underbar! Kände mig som en riktig prinsessa & LÄNGTAR ihjääääl mig tills det är dags att få ta på sig den & vara vackrast i världen ;) 2 juli blir vi man & hustru!! -Tack detsamma, gillar din blogg! Oh fullkomligt älskar bilden på kusen när han jagar iväg katten ;)

kurdisk muslimsk kille<3

Postat 2011-02-24 10:36:48

Åhh!! Jag önskar oxå att jag kunde baka så där bra:)

Kram sötis<3

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0