Vardagens höga tempo

Den här veckan är det minst sagt full fart hos oss. Daniel har en miljard skolsaker att göra, och jag ligger då inte långt efter. Suck, pust och stön! Dessutom ska det hinnas måla möbler, slipa träskivor, borra upp lampor, högtalare och tavlor, fixa klart alla inbjudningarna, baka bröd, laga mat, städa, tvätta, diska.. Ja och så ska ju förhoppningsvis lägenhetsnissarna komma och fixa det sista i lägenheten. :) Ovanpå det ska någon form av sömn, träning och 2-sekundersvila tryckas in. Hur blev det så galet mycket?

Jaja, det är bara dryga veckan kvar nu.. Sen tar vi oss en välbehövlig paus och åker till Tyskland. :) Och därefter ska jag jobba en vecka, vilket också känns som "paus" (om än av ett helt annat slag). Sedan är jag nog åter igen en harmonisk människa.. :)


Helgen som spenderades tillsammans med bästa Lovisa var SÅ mysig. Åh vad skönt det var med en tjejhelg! Jag behövde det! Ett av målen med helgen var att hitta en FIN vit klänning till bröllopet, vilket vi också gjorde. Dock kändes 10.000kr som lite väl maffigt för min plånbok, så det blir till att leta vidare.. Attans vad svårt det ska vara! Jag är nog helt enkelt för kräsen.. Det slutar antagligen med att jag virar in mig i ett vitt lakan, och sen får det duga. Haha!

Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0