Reunion

Åh det är verkligen lika roligt varje gång vi har återträff med gymnasieklassen! Bara att få höra vad alla har haft för sig sedan senast och planerna framöver är ju så tokspännande. Och man får så många ny ideér av att höra hur andra resonerar. Det är faktiskt på det sättet jag kom på att jag ville jobba extra som lärarvikarie, och det är genom mina vikariat som jag insett vad jag vill göra med livet. Utan att få den inspirationen från första början hade jag definitivt inte läst till lärare nu. Så nu ser jag med glädje fram emot sommaren och nästa "klassfest", även om planen är att träffa flera av personerna långt innan det. De är trots allt några av de roligaste och mysigaste människorna på denna jord! ♥

Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0