Vinterkänslor är allt ganska fint att ha

Andra advent bara svischade förbi och tiden går i sanning fort nu innan jul! Helgerna är fullsmockade och vardagarna inte mycket mindre uppbokade. Så när jag den här helgen var helt ledig var det ju lite hallelujah. Vi avslutade vår förra kurs i fredags, och börjar nästa först imorrn - galet skönt! Nu hann jag med allt det där som bara legat och väntat, som en sväng till frisören, ladda frysen med bullar och bröd, storstäda, bli av med all tvätt.. Och så har vi ju hunnit mysa! Eller ja, Daniel har tre tentor innan jul (samt jobb och allt annat skolarbete också) så han har väl inte varit riktigt lika ledig som mig i helgen. Men lite mystid har vi allt fått ihop! :)
 
 
 
Nu har verkligen ALLA vinterplagg fått åka fram - dunjackor, stora halsdukar, lovikavantar, mössor - men lite mysigt är det ju allt att få gå runt som en liten michelingubbe.. Ja, i februari lär jag ha ändrat den åsikten men just nu är det ju gosigt att få boa in sig ordentligt! :) Nä, nu ska vi gosa ner oss i soffan, äta lussekatter, pepparkakor och julkola, dricka glögg, se en film och njuta av det sista av årets andra advent. Hoppas ni alla har haft en mysig dag!

Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0