Första dagen i nya lektionssalar

I'm back in school again... och det känns superdupermegagalet bra faktiskt! Detta känns verkligen helrätt för mig just nu. Världens absolut sötaste kursansvarig har vi dessutom. Åh, hon är verkligen som ett mysigt litet mumintroll. Jag har blivit lite kär i finlandssvenska, vem hade kunnat gissa det liksom? Och hela gruppen verkar så mysig att befinna sig i; en så himla avslappnad stämning och atmosfär på föreläsningarna. Trots att medelåldern ligger ungefär 15 år över mina egna 19 år, vilket onekligen är en hel del som ni kanske insett, trivs jag megabra. Det blir ju nästan som ett mysigt kafferep på torsdagskvällarna framöver. Haha. Jag gillar det skarpt! Jag är dessutom riktigt pepp på att läsa kursen som sådan, efter att ha sett innehållet. Det såg absolut superskoj ut! Det känns verkligen 110% rätt! Detta är min grej. :)

Kommentarer

helena

Postat 2012-01-19 21:47:48
Blogg: http://helenaochco.blogspot.com/

back to school! vad är det för kurs du ska läsa?



stora kramar

Helena

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0