Picknick ute i det gröna ♥

Med finväder som detta och "lyxen" att inte ha börjat arbeta än så är det bäst att passa på att njuta fullt ut. Hela eftermiddagen spenderade vi med att fika och skratta ute på en mysig grässlänt som vi upptäckte för bara några dagar sedan. Vem hade kunnat tro att vi bodde så fint. Hah!
 
Även om jag längtar efter att få börja arbeta (jag är ju som jag är och absolut älskar jobb!), så känns det helt underbart att få vara ledig tillsammans med bästa pojken i världen. Det är knappast en lyx vi kommer ha att unna oss heeeela livet, så man får passa på att utnyttja det till 100%. Om några år blir det andra bullar. Dessutom kommer jag väl, om jag känner mig själv rätt, ha minst hundra bollar i luften och saker att göra varje dag, 23 timmar om dygnet, hela hösten.. Antagligen därefter också. Så jag måste ju ladda batterierna så gott det går nu. Är det inte plugg så är det jobb, och är det inte jobb på banken så är det jobb någon annan stans. Ja, sysselsättning ska jag nog inte få svårt att hitta! På tal om studier så kan jag ju berätta att jag fick tillbaka betyg på vårens kurs och det var minst sagt ett trevligt resultat. Så jag har en "bra-dag" idag. :) Nu har Daniel valt film, så soffmys står härnäst på schemat. Ha en underbar kväll ni fina!
 

Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0