Att drunkna lite i bröllopsfunderingar


Fotograf: Johannes Jansson
 
Jag blir så väldigt lycklig och varm i hjärtat när jag tänker på vårt bröllop. Allt med bröllopet. Veckan innan när vi satt uppe dygnet runt och pysslade för att få ihop allt och hinna klart, fotograferingen, nervositeten, vigseln, middagen, festen, alla överraskningar, bröllopsnatten, fikat och presentöppningen, bröllopsresan.. Åh! Ja, att gifta sig är verkligen speciellt. Jag är så oändligt glad att vi valde att gifta oss med alla nära och kära runt oss. Delad glädje är dubbel glädje. Allt var så fint, och de blev verkligen extra fint när alla de bästa fanns med och delade dagen med oss (och då även de som inte var där rent fysiskt, men som fanns i tanken). Ja, att gifta mig med finaste mannen någonsin är det roligaste jag gjort och det absolut bästa som hänt mig. Jag kommer leva på det.. ja resten av mitt liv helt enkelt!

Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0