Att kalajsa för någon som fyller jämnt

 
Lördagen började bra - lugnt och fint. Inga konstigheter. Vi var, naturligtvis, först på plats inför festen och all tid i världen fanns för att plocka fram kamerorna och knäppa några kort. Alla var på bra humör, musiken fungerade som den skulle, dekorationen fixades iordning och allt verkade falla på sin plats.
 
 
.. Sen gick det utför. Grodhopp, försök att immitera dansmoves from a long time ago och en lite för stor andel skratt. Av någong anledning finns bara bilder på mig och Viktoria (aka min svägerska) från den stunden och jag förstår inte varför.. Vi var inte ensamma om att spåra ur - jag lovar.
 
Födelsedagsbarnet själv var på minst sagt bra humör!
 
Välkomstdrinkar, mingel och alldeles för många namn för att kunna minnas mer än hälften - sedan var festen igång. Om det blev lyckat? You bet! Väldigt god mat, nästan oförskämt trevligt sällskap och lite dans på det. Det kan liksom inte misslyckas! Svärmor fick himlans fina presenter och på det stora hela gissar jag att födelesdagsbarnet var ganska nöjd hon - mission accomplished. Och det bästa av allt? Att vi alla var lika nöjda som huvudpersonen själv var med kalajset.

Vi tackar så hjärtligt för en väldigt fin fest, dag och helg - detta kan vi göra om fler gånger! 

Kommentarer

Svärmor

Postat 2013-04-23 07:24:13

Tack alla som förgyllde min dag. En dag som jag kommer att minnas med värme.

Svar: Kram! :)
Hanna

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0