När det blir lite knasigt

 
När jag fick detta meddelande från en gammal kursansvarig skrattade jag högt en lång stund vill jag lova. Nu hade jag hunnit glömma bort denna konversation och råkade ramla över den igen, och helt seriöst var det lika underhållande denna gången. Så. Nu måste jag dela med mig av det. Jag menar, titta på datumen! Jag har nog aldrig träffat på någon som haft en SÅ allvarlig förkylning tidigare. 9 månaders förkylning av den grad att man inte går till jobbet och kan kolla mailen - snacka om att inte vilja bli smittad av det viruset.
 
.. Eller så var det bara så att hon helt glömt bort att svara och nu skulle försöka "stryka över" det. Jag skulle tro att det är ett mer rimligt alternativ. Det var nämligen ett genomgående tema hela den kursen - slarv, noll koll, ingen ordning och kort sammanfattat totalt kaos. Ni kan ju tro att det kliade i fingrarna av att få skicka ett oseriöst svar tillbaka. "Ajdå, det måste varit 9 riktigt tuffa månader för dig!" eller varför inte "Nej men oj, det låter inget vidare du.. 9 månader, jisses! Men tusen tack för att du ändå tog dig tid att svara så snabbt du kunde, det uppskattas verkligen!" Dock kändes inte det så moget. Nog för att jag inte är speciellt mogen, men det kändes lite väl onödigt.
 
Nåja. Det löste sig med betygen (för väldigt länge sedan) och nu fick jag mig ett gott skratt som bonus. Jag ska då inte klaga!

Kommentarer

Louise

Postat 2013-04-03 22:16:36
Blogg: http://louisesorensson.blogg.se

Så det kan bli^^

Svar: Ja precis ;)
Hanna

sommarblom.blogg.se

Postat 2013-04-05 10:44:01
Blogg: http://sommarblom.blogg.se/

Herregud ahhahahhaha!!

sv: Tack så mycket :D ja precis!

Cissi - mamma till 2 prinsessor

Postat 2013-04-09 16:54:43
Blogg: http://nastanperfekt.blogg.se

Skulle kunnat vara en del av mina kursansvariga... ;)

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0