Påskhelgen som flög förbi

Alla ledigheter går verkligen så extremt snabbt numera. Jag förstår inte hur! Vart tar tiden vägen? Det är lite galet. Påskhelgen försvann innan den ens hann börja. När alla skidåkande familjemedlemmar hade kommit i hem i lördags ordnade vi påskmiddag (även mormor och morfar hängde på) och det blev en, liksom alltid, väldigt rolig kväll. Jag och Daniel ordnade en skattjakt med ihoprimmade ledtrådar åt min lillsyster och allt kändes bara allmänt fint. 



 
Jag har även hunnit med en halv klassåterträff med gymnasietjejerna, vilket var väldigt trevligt, och vi har hunnit spendera en dag med snubben som hade en av hedersplatserna i samband med vårt bröllop - Emil. Vädret har varit så fint som man bara kunnat önska sig, och fortsätter i samma storslagna stil - vårsol i mängder. Svårt att klaga på något alls då! Dessutom har jag varit på det obligatoriska tandläkarbesöket, något som jag fasade för hur mycket som helst innan - helt i onödan. Nojiga jag! Vi har haft en effektiv ledighet som ni hör, och nu tar vi nya tag med studierna. Hej och hå!

Kommentarer

da

Postat 2013-04-03 17:26:42
Blogg: http://idalindberg.blo.gg/

Vad kul:)

Ida

Postat 2013-04-04 11:01:37
Blogg: http://idlio.blogg.se

Fina bilder!

Sv: Ja eller hur, sommaren får snabba sig lite nu!

Clara

Postat 2013-04-07 09:22:26
Blogg: http://clararingqvist.blogg.se

Vilken härlig påskhelg ni har haft!

Svar: Ja den var inte fy skam :)
Hanna

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0