Att spana in stora båtar

Eftersom vi har en tös i gänget som inte sett allt det fina här i landet så blir det ju en del utflykter. Den senaste bar av mot Puerto Banús och de gigantiska båtarna. Och de inte alltför billiga bilarna. Om någon läsare där ute, med en hyfsat tät plånbok, skulle vilja köpa en megabåt och ge i present till mig är det helt okej. En bil hade också gått bra. Känn ingen press, men det hade varit trevligt. Jag fyller ju faktiskt år ganska snart så.. Pappa? Mamma? Någon?
 
Nähä. Ingen? Nej men jag ska väl inte tvinga er då. Jag har ju faktiskt överlevt utan sådant hittills så det borde ju inte vara en omöjlighet att fortsätta så. Fast glassigt hade det minsann varit, och drömma kan man ju alltid.
 

Kommentarer

Sofie - Up close with big cats

Postat 2013-08-01 22:22:49
Blogg: http://www.highvoltage.blogg.se

härliga bilder!

Svar: Tack fina du :)
Hanna

juliasbloggfoto

Postat 2013-08-16 14:06:26
Blogg: http://juliasfotografi.blo.gg

Så sjukt fina och härliga bilder!

Svar: Men tack fina du, vad glad jag blir :)
Hanna

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0