Att få äran att vara en del av någon annans stora dag

Något av det roligaste jag gjort? Jo men visst var det. Skulle jag vilja göra det igen? Definitivt! Lite orättvist är det allt - att de roligaste dagarna i livet sällan kommer i dubbletter. Man tar studenten en gång, that's it. Man gifter sig (förhoppningsvis) bara en gång. Fast vad vet jag, det kanske är det som är en del av tjusningen. Och vardagar är ju faktiskt inte fy skam de heller.
 
Nåväl. Studenten gör min lite lagom nostalgisk att titta tillbaka på. Herre min skapare så roliga de där dagarna var - ojojoj! Det som är fint med just 2013 är att både min kusin och min svägerska tar studenten i år. Den ena i Skövde 5 juni, den andre i Stockholm 6 juni. Stressigt? Jo tack. Men ÅH så roligt det ska bli! Att få vara med och planera någon annans stora dag gör ju att man nästan känner sig lite som en del av den dagen. Lyckobubbliga känslor smittar alltid. Om jag är glad att få vara en del av hela cirkusen? Gissa. Lagom tills jag får nästa dos av superlängtan efter att få vara en liiiten liten del av studentspektaklet, ja då är det dags för min lillasyster. Fast nu är det ju några år dit. 
 
Men ja. 2013. Detta blir ett bra år. Ett väldigt bra år.
 
Juni 2011, Silverfallen.

Kommentarer

Maria

Postat 2013-02-05 17:26:40

Vilka underbara bilder! Bakgrunden var verkligen häftig och du har fin klänning och frisyr!

Svar: Nej men tack fina du! :) Nu blir jag ju glad (även om det var ett tag sedan korten togs). ;) Jag är förresten så så nyfiken på hur det går för er med bröllopsplanerna och allt! Berätta gärna någon gång :) KRAM
Hanna

En chic mammas bekännelser

Postat 2013-02-06 09:05:41
Blogg: http://frureinhold.se

hej :) jag läser till hälsovetare på högskolan väst :) började nu i jan efter mammaledigheten. :)

Svar: Låter spännande! Hoppas det känns bra och du trivs! :)
Hanna

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0