Att öva golfsvingen

 
Den senaste veckan har faktiskt bestått av ganska mycket golf. Morfar har peppat och troget följt oss, medan jag och mormor tappert övat svingen. Jag har faktiskt gått in så mycket för detta med att förbättra mig i golfen att jag råkade puckla på morfar på kuppen. I vardagsrummet. Då tror ni kanske det värsta och antar att jag klappade till honom stenhårt i huvudet med en golfklubba? Inomhus.. Eh, skulle inte tro det. Jag övade helt oskyldigt, utan boll och utan klubba. Sedan spatserade han förbi bakom mig och jag fick till en supersving (åtminstone i min värld), varpå jag träffade honom rakt i bröstkorgen. Men var lugna, han överlevde trots min kraftfulla sving!
 
Jag har en lång väg att gå. Minst sagt. Men med lite blod, mycket svett och några tårar ska nog även jag kunna få till en vettig sving. En vacker dag. Alla hejar-rop från (framtida) fans är varmt välkomna!

Kommentarer

Cornelia

Postat 2013-07-31 20:31:27
Blogg: http://cornelias.spotlife.se

Snyggt svingat hehehe!

Wooowooawwooooaaaaawwwwwwwww (så låter det nästa gång någon ser dig slå en supersving - av förtjusning då!).

Ett mail ligger i din inkorg! Puss&kram

Svar: Ja oj oj oj, du aaaanar inte! ;) Givetvis av ren förtjusning, fanns det ens några andra alternativ menar du? ;) Härligt med mail - ska kasta mig över det ikväll. Kvällsläsningen liksom. Bamsekram fina du! :)
Hanna

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0