Nanjing

Vi har verkligen haft helt underbart väder sedan vi kom hit till Kina, och vår vistelse i Nanjing har varit helt fantastisk. Så givande och rolig! Alla underbara människor som vi faktiskt lärt känna.. Det är helt fantastiskt! Usch vad jag kommer sakna Mandy och hennes man. De har verkligen varit så otroligt snälla mot oss, och tagit han om oss hela tiden. Alltid sett till att det blev som vi önskade och anpassade allt efter vår vilja. Gulligare människor får man leta länge efter!


Än så länge finner jag Kina väldigt spännande och annorlunda från allt vad jag är van vid! Det är så himla intressant och skoj att vara här. Det finns så mycket att lära, och så mycket historia! En resa som kan rekommenderas varmt från min sida! Guld värd! :)

Kommentarer

Visa for Uzbekistan

Postat 2013-03-15 06:52:44
Blogg: http://travel-in-uzbekistan.com

useful information. It’s the best

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0